tirsdag, oktober 10, 2006

Bannaner på MF

I kantina på MF selger de mange ting. Mange gode ting. Sjokolade inkludert.
Sjokolade er godt. Men ikke så godt som bannan.
Bannan selger de i kantina på MF. Det er lurt.
Bannanen koster mindre en 5kr i kantina på MF. Det er billig.

Men velger man å blande disse to produktene, så blir
resultatet Nidars eminente (bannan)sjokolade:
Krembanan (Jeg lurer på om jeg skal skrive mail til Nidar og spørre om de kan skrive Krembannan, og gi den ut kun på østlandet. Det hadde vært gøy.)
Jeg fant desverre ikke et bilde av denne sjokoladen, så jeg valgte å legge fram et bilde av helt vanlig krem. Jeg tenkte at to bilder av et sett bannaner ville blitt for mye for leseren (men ikke for meg), så derfor blei det andre bildet altså av den andre ingrediensen.
Jeg i redaksjonen ønsker å opplyse om at man kun kan finne reklame om en ting på denne siden: nemlig bannaner.
Jeg ønsker også å opplyse om at den beste kremen i krembanan, er nettopp vanlig krem.

Vanlig krem: Den andre
ingrediensen i Krembanan.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men hva med kræmmtoppa?

Beeebimaiiis.

3:45 p.m.  
Blogger The Muffin Man said...

Skulle gjerne skrevet litt om både kræmmtoppa og beeebimaiiis.
Men linken til bannan er nærmest ikke-eksisterende.
Beeebimaiiis ligner jo litt, men ikke så mye at det er verdt å nevne.

3:48 p.m.  
Blogger Unknown said...

haha:P Du e ganske kule du, hvis du ikkje visste d:P KrembaNNansjokolade e faktisk litt godt, det må eg ærlig innrømma! Ha ein vakker kveld:) KLEM!

11:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home