mandag, oktober 23, 2006

The new, men dog litt ekle, bannan i vaffel?

På torsdag var Helge, Joachim og undertegnede å så Tottenham spille en solid bortekamp mot det tyrkiske laget Besiktas. Tottenham vant jo følgelig 2-0.
Dette måtte jo feires på en måte, og vi endte opp med å spise kebab på Charlies Kebab, i en parallelgate til Karl Johan.

I den kebab sjappa gikk det ikke an å betale med kort, så jeg gikk bort til en minibank for å ta ut litt cash.
Når jeg står å skal ta ut penger, kommer det en farget dame (antagelig nigeriansk) bort til meg. Samtalen gikk som følger:
Farget dame(antagelig nigeriansk): "You come with me?"
The Muffin man (meg): "No"
Farget dame(antagelig nigeriansk): "I give you fuck"
The Muffin man(meg): "No"

Bannan i vaffel fikk, takket være svogers, en helt ny mening. Æsj...

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehehe, verden er ikke alltid enkel ...

3:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er svært beklagelig at eskortepikene i Oslo sentrum er så dårlige på engelsk. Burde være barnelærdom for dem. "Do you want me to fuck you" er jo svært mye bedre engelsk.

Men dog. "Take on me" er ikke veldig romantisk det heller.

3:35 p.m.  
Blogger Unknown said...

hehehe:P Sånn hadde aldri skjedd her i Sandnes ;)

5:04 p.m.  
Blogger Leiv Magnus said...

Det er svært beklagelig at voksne menn skriver så dårlig norsk. Burde være barnelærdom for dem. "Eskortepikene i Oslo er dårlige I engelsk" er jo svært mye bedre norsk.

1:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

njaa. ikke helt enig den. I bloggverdenen skriver man gjerne på dialekt. Bannan er ikke spesielt bra norsk det heller.

2:51 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Og det er mange av oss... som har opplevd det samma frieriet mener jeg!

2:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home